Lilypie Maternity tickers

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, June 1, 2011

::Bila Diri Da x Diperlukan::

hye uols,
tetiba jer mood jadi terlebih emosi di sebabkan perkara yang kecil...walaupun perkara kecik tapi menikam kolbu tuh....hati aku nih rasa pedih macam dihiris2 halus, pedih, sedih, sebak n bemacam-macam lagi....xtau la sebab ape...mungkin sebab perselisihan faham dgn encik suami tu yg jadikan aku lebih emo...haish, memang xleh dgr suara dia langsung.....bila dengar jer memang akan rasa feeling yg sebak dan akan membuatkan aku rasa nak menangis...(skang pon tgh nanges time aku taip)

Skang ni dgn keadaan aku yg sarat tambah pulak dgn emosi yg asyik nak sedih jer memang membuatkan aku rasa sakit hati n sebak yang teramat sangat....semalam adalah hari luka dara yang menghantui pikiran ku....aku rasa sebak n jadi tension sangat...haish hati....bawa la bertenang dan banyakkan berzikir...mudah-mudahan semuanya selamat....ya allah, kau ampunilah hambamu ini dan kau selamatkanlah kandungan hambamu ini...semoga kami selamat dalam apa jua keadaan....

No comments:

Post a Comment